مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 07:052021-01-12سياسي

زینت هفدهمین هفته از سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده شهدای مسیحی و آشوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هفدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده شهیدان ساکو مجنونیانس و سرگون اکویانس بالانجی از شهدای شاخص اقلیت های دینی شهرستان ارومیه در دوران هشت سال دفاع مقدس، - هفدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم، با تجلیل از خانواده دو تن از شهیدان ارمنی و آشوری استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هفدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده شهیدان ساکو مجنونیانس و سرگون اکویانس بالانجی از شهدای شاخص اقلیت های دینی شهرستان ارومیه در دوران هشت سال دفاع مقدس، 23 دی ماه با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و طی برقراری ارتباط زنده تصویری با استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

همچنین در جریان تجلیل از خانواده این دو شهید از اقلیت های مذهبی در استان آذربایجان غربی، کشیش آشوریان شرق، رییس شورای انجمن آشوریان، رییس شورای خلیفه جریی ارامنه نیز حضور دارند.

این گزارش می افزاید: شهید سرگون آکویانس بالانجی از شهدای اقلیت آشوری کشور بود که در جریان بمباران هواپیما های دشمن بعثی در سال 1364 جام شهادت را نوشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زینت هفدهمین هفته از سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده شهدای مسیحی و آشوری

زینت هفدهمین هفته از سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده شهدای مسیحی و آشوری