مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 06:252021-01-12حوادث

دستگیری 4000 محکوم متواری/مخالف ادامه خاموشی های تهران هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی و انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جریان ادامه اجرای طرح صاعقه در جمع خبرنگاران، - سردار رحیمی با اشاره به اجرای دومین دوره طرح صاعقه در پایتخت گفت: از اراذل و اوباش مسلح تهرانی10 قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی و انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جریان ادامه اجرای طرح صاعقه در جمع خبرنگاران، که صبح امروز سه شنبه بیست و سوم دی ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: از اراذل و اوباش مسلح تهرانی10 قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی مخالف ادامه خاموشی های پایتخت است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: افزایش جرائم خرد پلیس نسبت به سال گذشته تنها 2 درصد است و این در حالی است که کشفیات پلیس در این زمینه با رشد 8 درصدی نسبت به میزان مشابه سال قبل همراه بوده است.

رحیمی گفت: طرح امنیت شبانه تهران از 3 شب پیش شروع شده است و گشت های مقطعی در بزرگراه ها و جاده ها امنیت شهروندان را تامین می کنند.

وی تصریح کرد: باید برای شب های تهران و امنیت آن فکری بکنیم و پلیس در حال اجرای طرح ویژه به این منظور است هچنین4000 محکوم متواری داشتیم که همگی دستگیر شدند و با آن ها مطابق قانون بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4000 محکوم متواری/مخالف ادامه خاموشی های تهران هستیم

دستگیری 4000 محکوم متواری/مخالف ادامه خاموشی های تهران هستیم