مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 05:452021-01-12بين الملل

طرح استیضاح ترامپ فردا در مجلس نمایندگان به رأی گذاشته می شود


مجلس نمایندگان آمریکا فردا (چهارشنبه) طرح استیضاح ترامپ برای برکناری وی از قدرت به دلیل تحریک به شورش در ایالات متحده را به رأی خواهند گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نمایندگان دموکرات کنگره اعلام کردند که مجلس نمایندگان آمریکا فردا (چهارشنبه) طرح استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را مورد بررسی قرار می دهند و آن را به رأی خواهند گذاشت.

بنا بر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس ، استنی هویر رهبر اکثریت دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته (دوشنبه) طی درخواستی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا درخواست کرد که عصر امروز (سه شنبه) برای بررسی قطعنامه ای به واشنگتن (کنگره) بازگردند که از مایک پنس معاون دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا درخواست می کند تا با استفاده از قدرتی که قانون اساسی در اختیار وی قرار داده است، برای برکناری ترامپ از قدرت اقدام کند.

طبق گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، گرچه قطعنامه فوق احتمالاً در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب خواهد رسید اما بعید است که پنس در این زمینه اقدام کند.

هویر تصریح کرد که پس از جلسه سه شنبه بعدازظهر، فردا (چهارشنبه) طرح استیضاح ترامپ را مورد بررسی قرار خواهند داد و در خصوص آن رأی گیری خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح استیضاح ترامپ فردا در مجلس نمایندگان به رأی گذاشته می شود

طرح استیضاح ترامپ فردا در مجلس نمایندگان به رأی گذاشته می شود