مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 04:552021-01-12بين الملل

النجباء: عبدالملک الحوثی و برادران مجاهدش نیازی به تأیید یک دجّال کور ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی النجباء در پی اعلام وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اضافه کردن نام جنبش انصارالله به فهرست گروه های تروریستی، - سخنگوی جنبش النجباء عراق اقدام آمریکا در قرار دادن نام انصارالله یمن در لیست تروریستی را محکوم و با این جنبش اعلام همبستگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی النجباء در پی اعلام وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اضافه کردن نام جنبش انصارالله به فهرست گروه های تروریستی، این اقدام خصمانه را محکوم و بر حمایت از مقاومت یمن تأکید کرد.

نصر الشَمَّری در پیامی توییتری تصریح کرد: مردانی مانند سید عبدالملک الحوثی و برادران مجاهدش در یمن، هیچ نیازی به تأیید یک دجّال کور ندارند که با نادیده گرفتن هزاران قربانی بی گناه، چشم خود را بر ویرانی و نابودی یمن و همچنین فراگیری گرسنگی در این کشور به واسطه تجاوز ائتلاف وهابی ـ صهیونیستی ـ آمریکایی بسته است.

وی در ادامه تاکید کرد: هم سنگری با این فرمانده بزرگ و دلاورمردان یمانی، باعث افتخار و عزت بی حد و حصر برای هر مقاوم آزاده است.

سخنگوی النُجَباء پیام خود را با شعار معروف رزمندگان یمانی به پایان برد و نوشت: سلام بر انصارالله! پیروزی و افتخار از آن یمن و ملت عزیزش باد! مرگ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النجباء: عبدالملک الحوثی و برادران مجاهدش نیازی به تأیید یک دجّال کور ندارند

النجباء: عبدالملک الحوثی و برادران مجاهدش نیازی به تأیید یک دجّال کور ندارند