مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 03:502021-01-12بين الملل

لبنان برای مقابله با کرونا وضعیت اضطراری اعلام کرد


شورای عالی دفاع لبنان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، وضعیت اضطراری بهداشتی و کاهش تردد مسافران در فرودگاه بیروت و مقررات منع آمد و شد در خیابان ها و جادها اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از رسانه های خبری، بر اساس تصمیم این شورا، میزان تردد مسافران در فرودگاه به 20 درصد کاهش می یابد و منع تردد در خیابان ها و جاده ها نیز از پنج صبح پنجشنه چهاردهم ماه جاری میلادی (25دی) تا پنج صبح دوشنبه 25 ماه میلادی (6بهمن) اعمال خواهد شد.

این تصمیم روز دوشنبه به درخواست کمیته وزارتی و موافقت شورای عالی دفاع و اعمال برخی اصلاحات مورد نظر رییس جمهوری و نخست وزیر اتخاذ گردید و مسافران ورودی از بغداد، استانبول، آدانا، قاهره و آدیس آبابا ملزم به اقامت 7 روزه در یکی از هتل ها با هزینه خود برای تست PCR و نیز انجام تست دوم در ششمین روز ورودشان هستند.

همچنین تردد مسافران ورودی از طریق گذرگاه های مرز زمینی و دریایی به استثنای مسافران ترانزیت و دارای بلیت عبور، ممنوع می باشد.

لبنان به عنوان یکی از کشورهای کوچک حوزه مدیترانه، در کشاکش با ویروس مرگبار کرونا برای چند نوبت تدابیر سختگیرانه را در سطح شهرها به اجرا گذاشته است.

خسارات و صدمات انسانی و مالی کرونا در لبنان در حالی این کشور را در وضعیت دشوار قرار داد که چرخه ناقص تحولات سیاسی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان برای مقابله با کرونا وضعیت اضطراری اعلام کرد

لبنان برای مقابله با کرونا وضعیت اضطراری اعلام کرد