مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 20:052021-01-11حوادث

سقوط دزدان پروازی در مشهد!


باند حرفه ای سارقان سابقه دار که با اقامت های کوتاه مدت در مراکز استان های کشور به منازل هموطنان دستبرد می زنند و به دزدان پروازی معروف هستند، این بار در بازداشتگاه پلیس آگاهی خراسان رضوی سقوط کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، به دنبال ارسال پرونده های سرقت از منازل به پلیس آگاهی خراسان رضوی که محتویات آن نشان می داد لوازم منزل و زیورآلات درحالی از واحدهای آپارتمانی سرقت شده است که همه محل های سرقت دزدگیر یا دوربین مدار بسته نداشتند.

با توجه به اهمیت موضوع و با صدور دستوری ویژه از سوی سردار محمد کاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) برای پیگیری جدی ماجرای دستبرد به منازل شهروندان به کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرده شد و به این ترتیب بررسی های میدانی از محل های سرقت آغاز شد.

تحقیقات بیانگر آن بود که پلیس با یک باند حرفه ای سرقت روبه روست که با شیوه دیلم زنی به تخریب قفل و در منازل اقدام می کنند و اشیای با ارزش قابل حمل را می ربایند اما سرقت برخی لوازم برقی و تلویزیون های بزرگ، نیز نشان می داد که سارقان از یک خودرو برای حمل اموال سرقتی استفاده می کنند بنابراین، تجزیه و تحلیل علمی و کارشناسی ماجرای سرقت از منازل و محیط های جغرافیایی وقوع جرم با حضور سرهنگ جواد شفیع زاده (رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی) آغاز شد و گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط دزدان پروازی در مشهد!

سقوط دزدان پروازی در مشهد!