مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 16:402021-01-11سياسي

اختصاص 1000 میلیارد ریال برای توسعه و آبادانی سروآباد


سروآباد یکی از 31 شهرستان هدف محرومیت زدایی بوده و با احتساب 400 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در مجموع هزار میلیارد ریال برای این شهرستان هزینه می شود.

- سروآباد- رییس بنیاد مستضعفان گفت: سروآباد یکی از 31 شهرستان هدف محرومیت زدایی بوده و با احتساب 400 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در مجموع هزار میلیارد ریال برای این شهرستان هزینه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز فتاح عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سروآباد اظهار کرد: ما در سخت ترین شرایط مهمان کردها بوده ایم و اینها حبیب بودن خدا را به منصه ظهور رسانده و عملی کرده اند و این مسئولیت نظام در رسیدگی به کردستان را بیشتر می کند.

وی با اشاره به اینکه پروژه های در حال اجرای این شهرستان نیازمند کمک و حمایت بنیاد مستضعفان است اضافه کرد: توسعه باغات دهکانان، توسعه شیلات و مجتمع پرورش ماهیان سردآبی روستای دیوزناو و ثبت جهانی منطقه هورامان از جمله اتفاقات تأثیرگذار در این منطقه است که این بنیاد برای تحقق آن کنار دولت است.

وی با بیان اینکه کردستان پیکره نظام و شایسته بهترین خدمات است افزود: در این استان به برکت نظام همه امکانات مهم و زیربنایی وجود دارد و نظام با ارائه خدمات بیشتر می خواهد بگوید که کردستان پاره تن ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1000 میلیارد ریال برای توسعه و آبادانی سروآباد

اختصاص 1000 میلیارد ریال برای توسعه و آبادانی سروآباد