مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 16:402021-01-11سياسي

رییس سازمان اوقاف: وقف می تواند تاثیر بسیار شگرفی در تمدن نوین اسلامی داشته باشد


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پنجمین هفته علمی تمدن نوین اسلامی با تاکید بر اینکه وقف می تواند تاثیر بسیار شگرفی در تمدن نوین اسلامی داشته باشد، - رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پنجمین هفته علمی تمدن نوین اسلامی با تاکید بر اینکه وقف می تواند تاثیر بسیار شگرفی در تمدن نوین اسلامی داشته باشد، گفت: اخیراً بعد از شهادت حاج قاسم دیدیم که وقف های زیادی به نام حاج قاسم عزیز ما دارد ثبت می شود و مفهوم استکبارستیزی که در متن جامعه انقلابی ما نهفته است، دارد مابه ازای موقوفه هم پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در ابتدای سخنان خود در این مراسم گفت: سالگرد شهادت سردار عزیز خودمان را تسلیت و تبریک می گویم رحلت جانگداز فیلسوف عزیز و حکیم مطلع حضرت آقای آیت الله مصباح یزدی را هم تسلیت می گویم.

از مصادیق بارز ثلم فی الاسلام می شود این نام عزیز را برد که نظریات مهمی را ایجاد و تولید کردند که هم جنبه فقهی داشت هم جنبه تفسیری و حکمی.

ان شاءالله شاگردان و پرورش یافتگان در محضر ایشان در آینده بدرخشند و چراغ فرا روی کسانی باشند که در این مسیر قدم برمی دارند.

وی ادامه داد: اگر ما تمدن را همان جریان جامعه پذیری بشر بدانیم، اگر بگوییم تمدن نوین یعنی آن جامعه پذیری که پیش روست ویژگی هایی دارد که از دیگر جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان اوقاف: وقف می تواند تاثیر بسیار شگرفی در تمدن نوین اسلامی داشته باشد

رییس سازمان اوقاف: وقف می تواند تاثیر بسیار شگرفی در تمدن نوین اسلامی داشته باشد