مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 14:402021-01-11سياسي

دبیر کل ناتو: منتظرهمکاری نزدیک با «جو بایدن» هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دبیر کل ناتو روز دوشنبه در یادداشتی بر لزوم تقویت ناتو در حوزه نظامی و فناوری تاکید کرد و نوشت که مشتاقانه منتظر همکاری بسیار نزدیک با جو بایدن رییس جمهور منتخب ایالات متحده است.

- دبیر کل ناتو در یادداشتی بر لزوم تقویت ناتو در حوزه نظامی و فناوری تاکید کرد و نوشت که منتظرهمکاری بسیار نزدیک با جو بایدن رییس جمهور منتخب ایالات متحده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دبیر کل ناتو روز دوشنبه در یادداشتی بر لزوم تقویت ناتو در حوزه نظامی و فناوری تاکید کرد و نوشت که مشتاقانه منتظر همکاری بسیار نزدیک با جو بایدن رییس جمهور منتخب ایالات متحده است.

ینس استولنتبرگ دبیر کل ناتو در مطلبی که روز دوشنبه در وبگاه دیفنس نیوز منتشر شده نوشت، ناتو باید آماده مقابله با هرچالشی در هر زمان باشد و برای محافظت از شهروندان خود ارتش های ناتو نقش مهمی را برای مقابله با تهدید ها از جمله کرونا ایفا می کنند.

وی در بخش دیگر این یادداشت بر لزوم تداوم سرمایه گذاری در امور نظامی و حفظ برتری نظامی از جمله هوش مصنوعی و محاسبات کوانتومی تاکید کرد.

دبیر کل ناتو همچنین بر لزوم تقویت ناتو در نبرد با تروریسم بین المللی در عراق و افغانستان و تنش زدایی بین متحدان ناتو در شرق دریای مدیترانه از جمله بین یونان و ترکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کل ناتو: منتظرهمکاری نزدیک با «جو بایدن» هستیم

دبیر کل ناتو: منتظرهمکاری نزدیک با «جو بایدن» هستیم