مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 14:352021-01-11اجتماعي

مهلت شرکت در تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی علمی کاربردی تمدید شد


مهلت ثبت نام و اعلام اصلاحات و رشته محل های جدید مربوط به مرحله پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی بهمن سال 1399 تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، با توجه به مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو 22 مهر 99 مقرر شد برای ظرفیت خالی مانده رشته های تحصیلی دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال 1399، پذیرش در نوبت بهمن ماه انجام شود و مهلت ثبت نام با توجه به اعلام کدرشته های جدید و اصلاحات دفترچه راهنما تا پنجشنبه 25 دی ماه 99 تمدید شد.

اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 1399 نیز در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

بر این اساس تمامی متقاضیان (اعم از متقاضیانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت نام کرده و یا ثبت نام نکرده اند)، می توانند برای ثبت نام در رشته های تحصیلی مراکز آموزشی پذیرنده در این مرحله، با مشاهده اطلاعات رشته محل های اعلام شده و مشخص کردن رشته و مرکز آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک مورد نظر به مرکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی علمی کاربردی تمدید شد

مهلت شرکت در تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی علمی کاربردی تمدید شد