مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 13:402021-01-11دانش

احساسی ترین سربازان تاریخ


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فائزه عادلی؛ یک خط زرد کشید میان جمعیت و آن را به دو نیم شکافت؛ بعد پشت کرد به یک سمت و آینه را گرفت جلوی صورت جمعیت روبه رو.

- چرا آسمان امنیت مان را که زدند دل و زبان فرهیختگان کشور به آه باز نشد و ندیده رد شدند؛ اما آسمان تهران که دچار آن فاجعه دردناک شد همگی اعتصاب کردند؟ گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، فائزه عادلی؛ یک خط زرد کشید میان جمعیت و آن را به دو نیم شکافت؛ بعد پشت کرد به یک سمت و آینه را گرفت جلوی صورت جمعیت روبه رو.

تُن صدایش را بلندتر کرد و روایتشان را آینه وار برای افراد پشت سرش تحریف کرد! ملت را از وسط قاچ کرد و جوری نشان داد که این سمتی ها همگی طرفدار حاج قاسم و آنور خطی ها غریبه اند.

میدان انقلاب قرق این ها و خط پروازی اکراین پاتوق آن یکی هاست! مابقی قصه را هم که شنیده اید؛ نگویید که باور می کنید و دروغ ها را می پذیرید.

کار رسانه های ملکه اَلم کردن همان آینه های ترک برداشته است.

خبر سقوط یک فروند هواپیما شوکه کننده بود، وطن دوستان که جز آن ها هیچ کس در دنیا، مهر خاکش را بر دل ندارد از همان ساعات اولیه یکی پس از دیگری خداحافظی کردند و گفتند دیگر در رسانه های این وطن عزیز تر از جان هنری عرضه نمی کنند یا در جشنواره ها حضور نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساسی ترین سربازان تاریخ

احساسی ترین سربازان تاریخ