مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 13:102021-01-11سياسي

اعطای دکترای افتخاری دافوس به دو تن از پیشکسوتان ارتش


دکترای افتخاری دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش به امیر سرتیپ دوم بختیاری و امیر سرتیپ دوم معین وزیری اعطاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، صبح امروز و در حاشیه برگزاری رزمایش روی نقشه مشترک کلاسیک دافوس که از روز شنبه در این دانشگاه آغاز شده است، مدرک دکترای تخصصی افتخاری دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش و امیر سرتیپ ولیوند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) به امیر سرتیپ دوم بازنشسته مسعود بختیاری و امیر سرتیپ دوم بازنشسته نصرت الله معین وزیری به پاس تلاش های ارزنده و و سال ها مجاهدت و خدمت برجسته و صادقانه آنان در حاشیه این رزمایش اعطا شد.

امیرسرلشکر موسوی در این مراسم ضمن تشکر از سال ها تلاش این دو استاد برجسته و پیشکسوت ارتش، گفت: این دو بزرگوار از ابتدای خدمت خود برای فرصت، عمر و وقت خویش ارزش بسیاری قائل بوده و حتی کوچک ترین فرصت زندگی خود را نیز از دست نداده و از آن کمال استفاده را برده اند و این علت موفقیت ایشان است.

امیر سرتیپ ولیوند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش نیز در این مراسم گفت: امیر بختیاری و امیر معین وزیری، عمر پربرکت خویش را وقف ارتش کرده و با ایثار و مجاهدت در راه اعتلای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای دکترای افتخاری دافوس به دو تن از پیشکسوتان ارتش

اعطای دکترای افتخاری دافوس به دو تن از پیشکسوتان ارتش