مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 13:102021-01-11سياسي

معرفی شورای داوران جشنواره ملی «نغمه های محمدی»


دبیر علمی نخستین جشنواره ملی موسیقی ها و نغمه های محمدی با اشاره به تمدید مهلت ارسال اثر و ثبت نام در این جشنواره، اعضای شورای داوران را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، میلاد عرفان پور دبیر علمی نخستین جشنواره ملی موسیقی ها و نغمه های محمدی با اشاره به تمدید مهلت ارسال اثر و ثبت نام در جشنواره ملی موسیقی ها و نغمه های محمدی تا پایان دی ماه 1399، اعضای شورای داوران این جشنواره را معرفی کرد که بر این اساس سید محمد میرزمانی، هادی آرزم، سعید بیابانکی، سید عماد توحیدی و پیام عزیزی، هنرمندانی هستند که داوری این جشنواره را بر عهده خواهند داشت.

این جشنواره به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز موسیقی حوزه هنری، تقدیر از آثار برتر دهه اخیر و حمایت علمی و مالی از تولید 10 قطعه برتر با موضوع شخصیت والای نبی مکرم اسلام (ص) را در دستور کار دارد.

هنرمندانی که اثری در یکی از گونه های مختلف موسیقی و همچنین سرود و تواشیح پیرامون موضوع جشنواره تولید کرده اند در بخش اول، و هنرمندان یا گروه هایی که آمادگی تولید اثر برای موضوع جشنواره را دارند، می توانند با ارسال سوابق و نمونه آثار و طرح پیشنهادی خود در بخش دوم این جشنواره شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شورای داوران جشنواره ملی «نغمه های محمدی»

معرفی شورای داوران جشنواره ملی «نغمه های محمدی»