مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 13:052021-01-11دانش

ماده واحده «تشکیل ستاد توسعه فناوری نانو» ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده تشکیل ستاد توسعه فناوری نانو به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، - حجت الاسلام روحانی مصوبه جلسه 835 شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده تشکیل ستاد توسعه فناوری نانو را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده تشکیل ستاد توسعه فناوری نانو به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نهاد ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری نانو و ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور ابلاغ شده است.

همچنین در تبصره این ماده واحده تأکید شده است که ضوابط حاکم بر فعالیت و چگونگی اداره این ستاد ظرف مدت حداکثر 6 ماه در ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور به تصویب رسد.

متن کامل ماده واحده تشکیل ستاد توسعه فناوری نانو به شرح ذیل است:نهاد ریاست جمهوریمعاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریستاد توسعه فناوری نانوستاد راهبری نقشه جامع علمی کشورماده واحده تشکیل ستاد توسعه فناوری نانو که در جلسه 835 مورخ 1399/10/9 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می گردد: ماده واحده - مصوبه جلسه 582 مورخ 1385/2/12 شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص سیاست ها و راهبرد های ارتقاء و توسعه فناوری نانو و اصلاحات بعدی آن به منزله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماده واحده «تشکیل ستاد توسعه فناوری نانو» ابلاغ شد

ماده واحده «تشکیل ستاد توسعه فناوری نانو» ابلاغ شد