مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 11:552021-01-11اقتصادي

آبرسانی به 8500 نفر در سیستان وبلوچستان تا پایان سال انجام می شود


مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: پروژه آبرسانی به هشت هزار و 500 نفر از ساکنان جنوب این استان تا پایان اسفند ماه سال جاری به مرحله بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، علیرضا قاسمی با اشاره به اینکه تکمیل عملیات اجرایی باقی مانده مجموعه 25 روستایی دلگان ها از پروژه های در حال اجرای این شرکت در سواحل مکران بوده اظهار داشت: تاکنون در 2 فاز بالغ بر 90 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع در روستاهای تحت پوشش اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین آب 9 روستا در این منطقه به صورت بهداشتی از خط انتقال شیرگواز در حال انجام است و سایر روستاها تا تکمیل عملیات آبرسانی سیار می شوند، افزود: در راستای اجرای این پروژه پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و با هدف تعیین تکلیف قراردادهای اجرایی متوقف شده و دارای پیشرفت فیزیکی کند، برای خلعیت پیمانکار وقت اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: فراخوان و انتخاب پیمانکار جدید در دستور کار قرار گرفت تا عملیات باقی مانده قرارداد قبل، شامل اتصال خطوط انتقال به شبکه های توزیع، ساخت حوضچه های مورد نیاز و اجرای 2 کیلومتر لوله گذاری در محل انفصال خطوط به پیمانکار جدید محول شود که در سه فاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 8500 نفر در سیستان وبلوچستان تا پایان سال انجام می شود

آبرسانی به 8500 نفر در سیستان وبلوچستان تا پایان سال انجام می شود