مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 11:552021-01-11پزشكي

استخدام 314 نفر در دانشکده علوم پزشکی سراب


رییس دانشکده علوم پزشکی سراب از جذب نیروی انسانی و تخصیص سهمیه استخدامی به دانشکده علوم پزشکی سراب خبرداد - اکبر نادی رییس دانشکده علوم پزشکی سراب در گفت وگو با خبرنگار فارس در سراب از جذب نیروی انسانی و تخصیص سهمیه استخدامی به دانشکده علوم پزشکی سراب خبر داد و  اظهار داشت: در  یک سال اخیر با رایزنی ها صورت گرفته با مسئولان ارشد وزارت بهداشت توانستیم مجوز استخدامی را برای 314 شغل سازمانی اخذ کنیم.

وی با تشکر از مساعدت های نماینده سراب تاکید کرد: دکترداودی رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده سراب در چندین نوبت با حضور در وزارت بهداشت و درمان برای افزایش سهمیه های تخصیص یافته تلاش های ارزنده ای داشتند.

رییس دانشکده علوم پزشکی سراب با اشاره به اینکه جذب بیش از 314 نفر برای دانشکده علوم پزشکی سراب که در مجموع 920 نفر کارمند دارد در نوع خود بی سابقه و باعث رفع مشکلات در حوزه نیروی انسانی خواهد شد، تاکید کرد: مجموعه همکاران بهداشت و درمان در موضوع کرونا دلاورانه و با روحیه ایثارگری و تفکر بسیجی وارد میدان شدند و در این راه از جان خود مایه گذاشتند.

این مقام ارشد حوزه سلامت شهرستان سراب با بیان اینکه جذب نیروهای انسانی و متخصص موجب سرعت گرفتن روند خدمات رسانی در حوزه سلامت خواهد شد، تصریح کرد:در کنار نیروهای انسانی در رشته های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 314 نفر در دانشکده علوم پزشکی سراب

استخدام 314 نفر در دانشکده علوم پزشکی سراب