مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 10:352021-01-11سياسي

برگزاری مراسم 12 بهمن در مکان جلوس امام خمینی(ره) قطعی است


رییس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: برگزاری مراسم 12 بهمن در مکان جلوس امام خمینی(ره) و همچنین نور افشانی شب پیروزی انقلاب اسلامی و بانگ تکبیر و مهمانی لاله ها قطعی است.

- تهران- رییس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: برگزاری مراسم 12 بهمن در مکان جلوس امام خمینی(ره) و همچنین نور افشانی شب پیروزی انقلاب اسلامی و بانگ تکبیر و مهمانی لاله ها قطعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران با بیان اینکه شرایط ویژه کرونایی امسال باید در دهه فجر پیش بینی شود، گفت: سعی ما در این است، که هیچ برنامه ایی تعطیل نشود و فقط شیوه برگزاری آن تغییر کند، که تجربه مناسبی در این خصوص در برنامه های یوم الله 9 دی داشتیم.

وی به بهره گیری مناسب از ظرفیت فضای مجازی در ویژه برنامه های 9 دی اشاره کرد و افزود: انعکاس این برنامه ها در رسانه ها قوی تر از سال های قبل بود، فضای مجازی و ظرفیت های آن در دهه فجر می تواند بستر ساز شناساندن اهداف پاک انقلاب اسلامی به دنیا باشد که در این رابطه دستگاه های فرهنگی ما وظیفه سنگینی دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران سپس به مراسم ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: در یوم الله 12 بهمن برنامه ای در مکان جلوس حضرت امام خمینی (ره)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم 12 بهمن در مکان جلوس امام خمینی(ره) قطعی است

برگزاری مراسم 12 بهمن در مکان جلوس امام خمینی(ره) قطعی است