مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 10:302021-01-11پزشكي

آغاز واکسیناسیون آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در خراسان جنوبی


رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور، زنبور عسل و آبزیان اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی از آغاز عملیات گسترده واکسیناسیون مرغداری های تخمگذار علیه آنفلوانزای فوق حاد در استان خبر داد و گفت: - ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور، زنبور عسل و آبزیان اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی از آغاز عملیات گسترده واکسیناسیون مرغداری های تخمگذار علیه آنفلوانزای فوق حاد در استان خبر داد و گفت: با توجه به بروز آنفلوانزای فوق حاد در استان، واکسن این بیماری به تعداد کافی تأمین شده و برای متقاضیان اختصاص داده می شود.

دکتر قاسم عجم، امروز دوشنبه 22 دی به خبرنگاران رسانه های گروهی اعلام کرد: یک و نیم میلیون دز واکسن آنفلوانزای فوق حاد برای استان تامین شده و علاوه بر پولت های تخمگذار، مرغان تخمگذار تا سن 76 هفته هم می توانند واکسینه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خراسان جنوبی با توجه به بروز سه کانون، سیزدهمین استان مشمول برنامه واکسیناسیون آنفلوانزای فوق حاد تشخیص داده شده که باید تمام پولت های تولیدی استان باید اجباراً واکسینه شوند.

رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور، زنبور عسل و آبزیان اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه این واکسن باید در دو نوبت به فاصله 3 تا 4 هفته تزریق شود تا ایمنی کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در خراسان جنوبی

آغاز واکسیناسیون آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در خراسان جنوبی