مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 10:152021-01-11اقتصادي

تمامی کارت های تردد قبلی در مازندران از فردا باطل می شود


مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران گفت: تمامی کارت های تردد قبلی به جز کارت تردد شبانه دارای هلوگرام در استان از فردا باطل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(وضعیت قرمز و نارنجی) تصمیمات لازم اتخاذ گردید به طوری که کلیه کارت های تردد قبلی به جز کارت تردد شبانه دارای هولوگرام، باطل گردیده و از درجه اعتبار ساقط می شوند.

رییس دبیرخانه شورای تأمین استان، تصریح کرد: صرفاً افراد بومی ساکن هر شهرستان مجاز به تردد خودرویی در آن شهرستان بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع است و ملاک تردد خودرویی افراد منوط به ارائه کارت ملی پلاک خودرو و یا بیمه نامه مرتبط با شهرستان و همچنین کارت شناسایی ادارات، کارخانجات و نهادها و یا برگ مأموریت های اداری مهر شده آنان، پروانه کسب و سند مالکیت در آن شهرستان است.

شیرازی اظهار کرد: فرمانداران صرفاً در مواقع اضطرار (امور پزشکی و قضایی) بصورت محدود و با قبول مسئولیت مجاز به صدور برگ تردد با قید زمان مشخص می باشند.

وی گفت: افرادی که در شرایط اضطراری مجبور به تردد در شهرستان های غیرمحل سکونت شوند، جریمه شوند با ارائه مدارک مثبته به فرمانداری ودر صورت تأیید با مکاتبه با راهور نسبت به حذف جریمه آنان توسط راهور اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی کارت های تردد قبلی در مازندران از فردا باطل می شود

تمامی کارت های تردد قبلی در مازندران از فردا باطل می شود