مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 09:502021-01-11سياسي

تعامل بیشتر سازمان تامین اجتماعی با مرکز قرآنی سازمان اوقاف


مهدی قره شیخلو رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خواستار برنامه ریزی لازم در جهت توسعه ی آموزش های قرآنی و ارتقا سطح کمی و کیفی مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست مهدی قره شیخلو رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با نمایندگان سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان سازمان تأمین اجتماعی، گزارشی از سابقه ی فعالیت ها و برگزاری مسابقات قرآن کریم در این سازمان را ارائه کرده و در ادامه خواستار همکاری در زمینه ی بهره مندی از توانمندی های مرکز امور قرآنی در امور آموزش و برگزاری مسابقات و همچنین تعامل دو جانبه در جهت نشر فرهنگ قرآنی در میان پرسنل سازمان تأمین اجتماعی و خانواده های آنان شدند.

در ادامه ی جلسه، مهدی قره شیخلو، رییس مرکز امور قرآنی، با توجه به جایگاه قانونی این مرکز در ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور، نکات لازم را جهت برگزاری آموزش های عمومی و کاربردی قرآن کریم، ارائه نمود و خواستار برنامه ریزی لازم در جهت توسعه ی آموزش های قرآنی و ارتقا سطح کمی و کیفی مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی شد.

در پایان مقرر گردید، سازمان تأمین اجتماعی به موازات درخواست صدور مجوز برای برگزاری مسابقات قرآنی در آن سازمان، نسبت به ارائه ی سوابق و اطلاعات فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل بیشتر سازمان تامین اجتماعی با مرکز قرآنی سازمان اوقاف

تعامل بیشتر سازمان تامین اجتماعی با مرکز قرآنی سازمان اوقاف