مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 09:452021-01-11اقتصادي

در تامین روغن مایع در البرز مشکلی نیست/دنبال روغن جامد نگردید


سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: 925 تن سهمیه روغن مایع استان در دی ماه در حال توزیع است و تولید روغن جامد در اولویت کارخانجات تولید روغن کشور نیست.

- محسن بوستانی فر، سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص کمبود روغن به ویژه روغن جامد در استان، گفت: با توجه به اینکه  به دلیل بالارفتن قیمت روغن خام تا حدود 40 الی 80 در صد در سراسر دنیا، در همه کشورها خرید روغن خام اصلاح شد، از سوی دیگر عدم تخصیص ارز مناسب به روغن خام در زمان مناسب، وقفه ای در تأمین روغن ایجاد شد اما در حال حاضر هیچگونه نگرانی در خصوص تأمین روغن مایع نداریم.

سرپرست معاونت بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه اینکه آخرین سهمیه روغن مایع در دی ماه به میزان 995 تن تخصیص یافته و درحال توزیع است، بیان کرد: از این میزان 424 تن در بین شهرستان های استان توزیع شده که در مجموع سهمیه روغن کرج 645 تن، فردیس 178 تن ساوجبلاغ 95 تن، نظرآباد 56 و اشتهارد 14تن و طالقان 7 تن است.

  روغن جامد آب شد و در زمین فرو رفت! معاون سازمان صمت البرز در خصوص دلایل کمبود روغن جامد توضیح داد: از سویی با توجه به ملاحظات بهداشتی و تنوع تولید روغن مایع، تمرکز وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تامین روغن مایع در البرز مشکلی نیست/دنبال روغن جامد نگردید

در تامین روغن مایع در البرز مشکلی نیست/دنبال روغن جامد نگردید