مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 09:402021-01-11سياسي

تدوین سند ملی توسعه و ساماندهی مساجد در کشور


مسوول منطقه شمال غرب بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی از تدوین سند ملی توسعه و ساماندهی مساجد در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام رضا غلامی ظهر امروز در جلسه شورای مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های تابعه اظهار کرد: با روی کار آمدن حجت الاسلام قمی؛ مسجد یکی از اولویت های جدی و اول سازمان تبلیغات قرار گرفت و سیاست گذاری و طراحی مدلی که باید در آنجا ورود کنیم در دستور کار است.

وی افزود: تقریبا طی یک سال و با برگزاری نشست های مختلف محصول این رفت وآمدها در لایه های مختلف کتاب سه جلدی به نام سند ترویجی به علاوه جلد چهارم شد که نتیجه مذاکرات و مباحثات در نشست شهید ذوالفقاری قم است تا اینکه چهار جلد سند ترویجی مسجد به دست آمد.

مسوول منطقه شمال غرب بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه تصمیم بر این شد کار را به صورت بنیادی پیش ببریم که خوبی آن این است در گیرودار اداری نیست و تعاملات ما با نهادهای مختلف راحت تر است و هم میدان عمل گسترده گفت: با این استدلال بنیاد تشکیل شد که در این راستا قرار است از ابتدای بهمن ماه اولین دوره آموزشی مسجد را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه مرحله اول دوره تخصصی با حضور 30 نفر از افراد در کشور برگزار می شود خاطرنشان کرد: باید در این راستا نقاط قوت و ضعف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند ملی توسعه و ساماندهی مساجد در کشور

تدوین سند ملی توسعه و ساماندهی مساجد در کشور