مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 09:252021-01-11اقتصادي

واکنش وزیر صمت به حواشی قیمت گذاری فولاد در بورس


وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید در رابطه با آنچه در مورد فولاد در طول روزهای گذشته مطرح شده باید تاکید کرد که این وزارتخانه به هیچ عنوان موافق قیمت گذاری دستوری نیست.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید در رابطه با آنچه در مورد فولاد در طول روزهای گذشته مطرح شده باید تاکید کرد که این وزارتخانه به هیچ عنوان موافق قیمت گذاری دستوری نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رزم حسینی امروز در مراسم روز ملی صادرات اظهار کرد: من همان طور که پیش از این بارها اعلام کرده ام مخالف قیمت گذاری دستوری هستم و شیوه نامه ای که امروز اجرای آن نهایی شده مربوط به سرپرست قبلی این وزارتخانه است.

به گفته وی هرچند در همه جای دنیا برای ورود کالاها به بورس یک قیمت پایه تعیین می شود و این قیمت ارتباطی با قیمت گذاری دستوری ندارد، اما سهامداران خرد باید بدانند که این وزارتخانه با قدرت پیگیر منافع آنهاست.

وزیر صنعت، معدن و معدن با بیان این که در مدت کوتاه واگذاری این وزارتخانه امکان برخی اصلاحات ساختاری وجود ندارد اما تلاش ها برای برطرف کردن برخی مشکلات آغاز شده است، توضیح داد: از 22 آبان ماه و براساس مصوبه ستاد اقتصادی دولت حدود 10 میلیارد و 300 میلیون دلار پرونده در سامانه جامع تجارت ثبت شده که از این مقدار حدود سه میلیارد دلار آن تاکنون به سفارش نهایی تبدیل شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر صمت به حواشی قیمت گذاری فولاد در بورس

واکنش وزیر صمت به حواشی قیمت گذاری فولاد در بورس