مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 09:152021-01-11سياسي

برای صدور حکم بازداشت ترامپ از دستگاه قضایی عراق تقدیر می کنیم


رییس قوه قضاییه از فائق زیدان رییس دستگاه قضایی عراق و قضات عراقی برای صدور حکم بازداشت دونالد ترامپ به دلیل صدور دستور ترور شهید سلیمانی و فرماندهان مقاومت در فرودگاه بغداد تقدیر کرد.

- رییس قوه قضاییه از فائق زیدان رییس دستگاه قضایی عراق و قضات عراقی برای صدور حکم بازداشت دونالد ترامپ به دلیل صدور دستور ترور فرماندهان مقاومت در فرودگاه بغداد تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین مردم قم در دی ماه 1356 که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان تبر ابراهیمی بر کاخ ستمشاهی یاد کردند، بر لزوم اجرایی شدن فرامین راهبردی رهبر انقلاب در سالگرد این حادثه تأکید کرد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به تحلیل حوادث اخیر آمریکا از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تلاش آمریکایی ها این است که بگویند تمام افتضاحات این روزهای آمریکا مربوط به دیوانه ای به نام ترامپ بود که آمد و کارهایی را انجام داد و می خواهند او را مقصر تمام مسائل نشان دهند در حالی که ریشه بحرانی که غرب گرفتار آن شده، لیبرال دموکراسی غربی است.

آیت الله رییسی عامل اصلی بحران در غرب را ساختار ظالمانه حاکم بر آمریکا و اروپا و خوی استکباری حکام غربی و بی توجهی به حقوق مردم عنوان کرد و افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای صدور حکم بازداشت ترامپ از دستگاه قضایی عراق تقدیر می کنیم

برای صدور حکم بازداشت ترامپ از دستگاه قضایی عراق تقدیر می کنیم