مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 09:052021-01-11ورزشي

شرکت ملی پوش پینگ پنگ همدانی در مسابقات انتخابی المپیک


رییس کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز ایران از حضور یک دختر همدانی در مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز ایران از حضور یک دختر همدانی در مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه خبر داد.

نادر شاملو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شیما صفایی نوجوان 16 ساله همدانی به همراه ندا شهسواری، نوشاد و نیما عالمیان در این مسابقات حضور خواهد داشت و اگر بتواند سهمیه المپیک را کسب کند، جوان ترین بازیکن پینگ پنگ ایران در تاریخ مسابقات المپیک خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات از 23 تا 25 اسفندماه امسال در کشور قطر برگزار خواهد شد و یک نفر در قسمت آقایان و یک نفر در قسمت خانم ها مجوز حضور در المپیک 2021 توکیو را دریافت می کند.

رییس کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز ایران مطرح کرد: شرکت کنندگان این مسابقه از کشورهای ایران، تاجیکستان، ازبکستان، افغانستان، ترکمنستان، قرقیزستان و قزاقستان هستند.

وی با بیان اینکه مسابقه همیشه یک چالش و رقابت است، خاطرنشان کرد: ورزش ما رکوردی نیست و هر لحظه ممکن است توپ به قسمتی از میز یا تور برخورد کند و سرنوشت بازی را تغییر دهد.

شاملو در پایان بیان کرد: در دوره قبل هر دو سهمیه این رقابت ها را کسب کردیم، امسال هم وضعیت مناسبی داریم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ملی پوش پینگ پنگ همدانی در مسابقات انتخابی المپیک

شرکت ملی پوش پینگ پنگ همدانی در مسابقات انتخابی المپیک