مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 08:502021-01-11سياسي

23 دی ماه؛ آخرین مهلت تکمیل ظرفیت در دانشگاه علمی کاربردی


رییس دانشگاه علمی کاربردی اصفهان از اعلام پذیرش مرحله «تکمیل ظرفیت» در دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 1399 در بهمن ماه این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علمی کاربردی اصفهان از اعلام پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت در دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 1399 در بهمن ماه این دانشگاه خبر داد.

بهزاد رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: به اطلاع داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته های تحصیلی مراکز آموزشی این دانشگاه (اعم از داوطلبانی که در پذیرش مهرماه ثبت نام کردند و یا نکردند) می رساند، براساس مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت متبوع مقرر شد با توجه به مراجعه مکرر برخی از جاماندگان در پذیرش مهرماه 1399، جهت ورود به این دانشگاه در برخی از رشته های تحصیلی در پذیرش دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 1399، تکمیل ظرفیت پذیرش دوره های مذکور در بهمن ماه صورت پذیرد.

وی افزود: پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی، در آن دسته از کد رشته محل هایی که برابر ظرفیت اعلام شده در اطلاعیه مندرج در سایت آن سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 دی ماه؛ آخرین مهلت تکمیل ظرفیت در دانشگاه علمی کاربردی

23 دی ماه؛ آخرین مهلت تکمیل ظرفیت در دانشگاه علمی کاربردی