مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 08:452021-01-11اقتصادي

شرایط بازگشایی مدارس دراصفهان مهیا نیست/ممنوعیت فعالیت چایخانه ها


مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: هنوز شرایط برای فعالیت مدارس در استان اصفهان وجود ندارد و در این زمینه ابلاغیه ای برای استان نداشته ایم.

- سید مهدی میرجهانیان در گفت وگو با شهروندان اصفهان را آزار می دهد، اظهار داشت: در این زمینه کاهش دمای هوا و همچنین تردد خودروهای تک سرنشین عوامل جدی هستند.

سهمیه گاز نیروگاه های اصفهان کاهش یافت وی استفاده از مصرف مازوت در دو نیروگاه محدوده مرکزی اصفهان را منتفی دانست و ابراز داشت: باید توجه داشت که سهمیه گاز نیروگاه ها کاهش یافته اما گزارش مصرف مازوت در این مراکز را نداشته ایم.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه افزایش مصارف گاز خانگی نیز بر افزایش آلاینده های جوی تأثیرگذار است، ادامه داد: از سوی دیگر طی چند روز اخیر دو هزار گزارش در خصوص سوزاندن ضایعات در شهر اصفهان داشتیم که به خوبی به آنها رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند هر گونه تخلف در حوزه آلودگی هوا را به سامانه 137 گزارش دهند.

مجوز فعالیت تالارهای پذیرایی با 50 درصد جمعیت میرجهانیان در ادامه با اشاره به اجازه فعالیت به تالارهای پذیرایی ابراز داشت: برای این امر اجازه فعالیت با 50 درصد جمعیت داده شده است، ضمن اینکه نظارت و بازرسی مستمر در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بازگشایی مدارس دراصفهان مهیا نیست/ممنوعیت فعالیت چایخانه ها

شرایط بازگشایی مدارس دراصفهان مهیا نیست/ممنوعیت فعالیت چایخانه ها