مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 08:452021-01-11فرهنگي

شکوفایی فیلم اولی ها در «فجر 39»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی قائم مقامی تهیه کننده سینما که فرم حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را برای 2 فیلم سینمایی سیاه باز و گل به خودی پرکرده است، - علی قائم مقامی تهیه کننده سینما که با دو فیلم از کارگردانان فیلم اولی فرم تقاضای حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده است، این دوره از جشنواره را فرصت شکوفایی فیلم اولی ها می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی قائم مقامی تهیه کننده سینما که فرم حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را برای 2 فیلم سینمایی سیاه باز و گل به خودی پرکرده است، گفت: فیلم سیاه باز به کارگردانی حمید همتی یک فیلم اولی است که در آن بازیگران بسیار خوبی حضور دارند، این فیلم یک داستان اجتماعی دارد که درباره بیت کوین است، همچنین گل به خودی به کارگردانی احمد تجری است که یک اثر اجتماعی در حوزه نوجوان است، این فیلم نیز اولین فیلم سینمایی احمد تجری به شمار می رود.

وی بیان کرد: در واقع بعد از اینکه فیلمنامه این 2 پروژه سینمایی فیلم اولی را خواندم، تصمیم گرفتم تا تهیه کننده ای این آثار را برعهده گرفته تا بتوانیم فیلم های قابل قبولی را جلوی دوربین ببریم.

قائم مقامی توضیح داد: جشنواره فیلم فجر، مهمترین رویداد و محفل فرهنگی و هنری کشور به شمار می رود، این جشنواره همیشه سر موع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوفایی فیلم اولی ها در «فجر 39»

شکوفایی فیلم اولی ها در «فجر 39»