مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 08:352021-01-11سياسي

روزی که همینه آمریکا در خلیج فارس درهم شکست+عکس


خبرگزاری فارس - بوشهر، سیدحسین موسوی: اتمسفر ایران اسلامی طی چند سال اخیر شاهد اتفاقات و رخدادهایی بوده که علاوه بر اینکه هرکدام در جای خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است در سال های متمادی نیز می توان آثار آن را به نظاره نشست.

  در این بین دی به ماهی برای تاریخ سازی مردم غیور ایران اسلامی تبدیل شده و حماسه های آن در اذهان ملت ایران و بلکه جهانیان جاودانه شده اند.

یکی از این حماسه ها خاکسپاری فتنه سال 1388 است، حماسه ای که مردم در این روز به صحنه آمدند و بساط فتنه گران داخلی و خارجی را جمع کردند.

  این حضور حماسی پس از آن رغم خورد که پس از انتخابات سال 88، کشور وضع آرامی نداشت و استکبار جهانی با طراحی و توطئه در خارج و برخی عناصر داخلی خیال انقلاب رنگین و مخملی را در سر می پروراند اما مردم حماسه ساز ایران اسلامی با حضور به موقع این فتنه را در نطفه خفه کردند تا استکبار جهانی خیال نفوذ و دست درازی به میهن را به گور ببرد.

  اما چهار سال است که دی ماه برای مردم استان بوشهر به ماهی که تداعی کننده شجاعت، جسارت و شهامت دریادلان نیروی دریایی سپاه و خاطرات و جان فشانی های دلیرمردان و تاریخ سازانی چون رییسعلی دلواری ها، نادر مهدوی ها و بیژن گردها تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی که همینه آمریکا در خلیج فارس درهم شکست+عکس

روزی که همینه آمریکا در خلیج فارس درهم شکست+عکس