مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 08:102021-01-11سياسي

تشکیل کمیته های سه نفره حل مسئله توسط اساتید بسیجی


جانشین رییس سازمان بسیج اساتید کشور از تشکیل کارگروه سه نفره با رویکرد مسئله محور و نیز اقدامات مؤثر این سازمان برای مقابله با جنگ روایتی دشمنان انقلاب خبر داد.

- محمدرضا ابن الدین جانشین رییس سازمان بسیج اساتید کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز تعیین تکلیف سیاست ها جزء جدی ترین مسائل کشور است از همین منظر مشکلات کشور در سه بخش تقسیم می شود.

وی در ادامه گفت: اولین این دسته از مشکلات، ساختاری است به عنوان مثال در حوزه آموزش روند ورودی ها چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی تناسبی با خروجی ها و نیازهای کشور ندارد و به همین منظور از اساتید بسیجی خواسته ایم با تشکیل گروه های سه نفره حل مسئله و رصد، اقدام به شناسایی، ارائه راه حل، پیگیری و مطالبه آن کنند.

  استاد جامع شناسی دانشگاه امام حسین (ع) افزود: دومین مشکل، مشکل شناختی (یعنی تفسیر مردم از مشکلات موجود)، در جنگ  روایتی است و به همین منظور و برای مقابله با آن حرکتی را آغاز کرده ایم که با حضور اساتید در بین بدنه جامعه از جمله هیئات مذهبی و تشکیل جریان های اجتماعی بتوانیم تفسیرهای واقعی از پدیده های واقعی ارائه کنیم.

ابن الدین ادامه داد: سومین مشکل نیز مربوط به حوزه فردی است که در آن با کمک ویژگی های شخصی، هوشی و ادراکی و با گروه های مشاوره به ارائه خدمت به مردم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته های سه نفره حل مسئله توسط اساتید بسیجی

تشکیل کمیته های سه نفره حل مسئله توسط اساتید بسیجی