مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 07:502021-01-11دانش

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون پیام نور از فردا


مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی را اعلام کرد و گفت : ثبت نام از فردا 23 دی ماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، امیر حسین بهروز گفت: ثبت نام پذیرفته شدگان در مرحله پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری (بهمن ماه) مقطع کارشناسی پیوسته سال 1399 در دانشگاه پیام نور برای نیمسال دوم 1399-1400 از 23 دی ماه آغاز و تا 29 دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان افزود: نودانشجویان دانشگاه پیام نور لازم است با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان به آدرس: http://reg.

pnu.

ac.

ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور افزود: پذیرفته شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

وی تاکید کرد: پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون پیام نور از فردا

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون پیام نور از فردا