مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 06:352021-01-11سياسي

بازگشایی مجدد کتابخانه عمومی آیت الله فیض در شهرستان سرخه


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از پیگیری بازگشایی مجدد کتابخانه عمومی آیت الله فیض سرخه ای خبر داد و گفت: یک کتابخانه روستایی نیز در این شهرستان ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان سمنان، محمد طاهریان در دیدار با فرماندار سرخه از پیگیری برای بازگشایی مجدد کتابخانه عمومی آیت الله فیض سرخه ای خبر داد و بیان کرد: احداث کتابخانه جدید با همکاری شورای روستا و خیرین کتابخانه ساز این شهرستان در روستای مومن آباد دیگر طرح آتی کتابخانه های عمومی در سرخه است.

وی گفت: کتابخانه های عمومی شهرستان سرخه دارای ظرفیت بسیار بالایی است که باید این ظرفیت، از بالقوه بودن به بالفعل تبدیل شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با بیان اینکه فعالیت های متنوع فرهنگی توسط کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان سرخه در طول سال برگزار می شود، گفت: مسئول کتابخانه عمومی شیخ محمود مزدقانی روستای مومن آباد و مسئول کتابخانه عمومی شهید غلامرضا شهروی لاسجرد موفق به کسب مقام های کشوری در سال های گذشته شده اند و این نشان از ظرفیت های بالای فرهنگی دارد.

طاهریان افزود: باید از تجربه های این کتابداران در فعالیت های فرهنگی شاخص در شهرستان استفاده کرد و برای کتابخانه های روستایی سایر شهرهای استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مجدد کتابخانه عمومی آیت الله فیض در شهرستان سرخه

بازگشایی مجدد کتابخانه عمومی آیت الله فیض در شهرستان سرخه