مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 06:252021-01-11بين الملل

نشست وزرای خارجه فلسطین و رژیم صهیونیستی به تأخیر افتاد


رسانه های رژیم صهیونیستی از به تأخیر افتادن نشست میان وزیر خارجه این رژیم و وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین خبر دادند.

- رسانه های رژیم صهیونیستی از به تأخیر افتادن نشست میان وزیر خارجه این رژیم و وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه معاریو، نشستی که قرار بود طی روزهای آتی میان گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین برگزار شود به دلیل محدودیت های قرنطینه کرونا در اراضی اشغالی به تأخیر افتاده است.

توافق فلسطین و این رژیم برای برگزاری این دیدار با میانجیگری سامح شکری، وزیر خارجه مصر و نمایندگان کشورهای دیگری از جمله فرانسه، آلمان و اردن با هدف احیای مذاکرات میان دو طرف و برگزاری نشست بین المللی صلح صورت گرفت.

در این راستا حساب رسمی سفارت آلمان در قاهره در فیسبوک نوشت، نشست وزرای خارجه مصر، اردن، فرانسه و آلمان امروز(دوشنبه) برگزار خواهد شد و بر روند صلح خاورمیانه و راه های استفاده از نتایج توافق های اخیر میان رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی متمرکز خواهد بود.

سفارت آلمان اعلام کرد، در این نشست درباره گام های احتمالی برای نزدیک کردن دیدگاه های دو طرف فلسطینی و اسراییلی گفتگو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست وزرای خارجه فلسطین و رژیم صهیونیستی به تأخیر افتاد

نشست وزرای خارجه فلسطین و رژیم صهیونیستی به تأخیر افتاد