مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 06:052021-01-11سياسي

ساحل مجاور پلاژ سیمین قشم در دسترس عموم قرا گرفت


رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات منطقه آزاد قشم از ایجاد مسیر دسترسی عمومی به ساحل مجاور مجتمع پلاژ سیمین این جزیره خبر داد.

- مصطفی مازندرانی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: استفاده از سواحل حق همه شهروندان، گردشگران و مسافران است.

وی با بیان اینکه سلب و یا محدودسازی این حق از مردم قابل قبول نیست، افزود: براساس وظایف حاکمیتی، صیانت از حقوق افراد در جزیره سرلوحه فعالیت های سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد.

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در همین راستا بازگشایی مسیر دسترسی عمومی به ساحل مجاور مجتمع اقامتی- تفریحی ساحل طلایی (پلاژ سیمین) در دستور کار قرار گرفت.

مازندرانی ادامه داد: یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات منطقه آزاد قشم روز گذشته با هماهنگی دادستان شهرستان قشم نسبت به بازگشایی این مسیر و احداث راه اقدام کرد.

وی اضافه کرد: طی این عملیات امکان دسترسی عمومی به ساحل بین دیوار ضلع شرقی پلاژ سیمین و زمین واگذار شده به شخص معلوم فراهم فراهم شد.

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات منطقه آزاد قشم گفت: مسیر ایجاد شده به عرض تقریبی 6 متر و طول تقریبی 160متر احداث و تابلو هدایت مسیر دسترسی عمومی ساحل نیز نصب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساحل مجاور پلاژ سیمین قشم در دسترس عموم قرا گرفت

ساحل مجاور پلاژ سیمین قشم در دسترس عموم قرا گرفت