مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 06:002021-01-11پزشكي

طی هفته گذشته در مجموع 562 حادثه ویژه ثبت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اعلام این مطلب افزود: از مجموع حوادث ویژه ثبت شده طی هفته گذشته 104 مورد مربوط به حوادث ترافیکی و 458 مورد مربوط به حوادث غیر ترافیکی بوده است.

- مجتبی خالدی گفت: طی هفته گذشته در مجموع 562 حادثه ویژه پرتلفات در سامانه مرکز هدایت عملیات و بحران (EOC) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت شد که در پی این حوادث 1273 نفر مصدوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اعلام این مطلب افزود: از مجموع حوادث ویژه ثبت شده طی هفته گذشته 104 مورد مربوط به حوادث ترافیکی و 458 مورد مربوط به حوادث غیر ترافیکی بوده است.

وی توضیح داد: در هفته ای که گذشت با تلاش تکنسین های اورژانس 918 نفر از مصدومان و بیماران توسط اورژانس به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل و 355 نفر دیگر نیز در محل درمان سرپایی شدند.

حوادث ویژه حوادثی هستند که بیشتر از پنج مصدوم یا دو فوتی داشته باشند.

ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیرعمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت های پزشکی در هنگام بروز بیماری های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت های اصلی سازمان اورژانس کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی هفته گذشته در مجموع 562 حادثه ویژه ثبت شد

طی هفته گذشته در مجموع 562 حادثه ویژه ثبت شد