مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 05:502021-01-11اقتصادي

آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان را با دست خالی پیش می بریم


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه مشکل اصلی طرح آبرسانی به شهر کرمانشاه از سد گاوشان را کمبود اعتبار دانست و گفت: تلاش می کنیم تا پایان سال و یا اوایل سال آینده تصفیه خانه این طرح به صورت اضطراری وارد مدار شود.

- آبرسانی به کرمانشاه از سد "گاوشان" را با دست خالی پیش می بریم ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه مشکل اصلی طرح آبرسانی به شهر کرمانشاه از سد گاوشان را کمبود اعتبار دانست و گفت: تلاش می کنیم تا پایان سال و یا اوایل سال آینده تصفیه خانه این طرح به صورت اضطراری وارد مدار شود.

بهرام درویشی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت طرح آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان با بیان اینکه این طرح بسیار پیچیده و پرهزینه است، گفت: مهمترین مانع تسریع در اجرای این پروژه مشکلات اعتباری است.

درویشی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل کامل طرح آبرسانی بلندمدت از سد گاوشان برای شهر کرمانشاه را حدود 600 میلیارد تومان برآورد کرد و ادامه داد: این در حالی است که امسال کل اعتبار تخصیصی به این طرح 42 میلیارد تومان بوده که تمام آن هزینه شده است.

وی اعتباری که فقط امسال برای خرید تجهیزات مورد نیاز این طرح لازم است را بالغ بر 150 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: اگرچه به پیمانکار فشار وارد می کنیم که کارها را پیش ببرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان را با دست خالی پیش می بریم

آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان را با دست خالی پیش می بریم