مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 05:352021-01-11ورزشي

تمرینات انفرادی موجب حفظ آمادگی ام شده است


با تمرینات انفرادی در پایگاه قهرمانی و آکادمی ووشو و همچنین تمرینات میدانی در کوهستان هایی مثل امند و گاوازنگ توانسته ام آمادگی ام را حفظ کنم.

- محسن محمد سیفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با تمرینات انفرادی در پایگاه قهرمانی و آکادمی ووشو و همچنین تمرینات میدانی در کوهستان هایی مثل امند و گاوازنگ توانسته ام آمادگی ام را حفظ کنم و این مهم با حمایت ها و همکاری اداره کل و هیأت ووشو که کمال تشکر را از آن ها دارم میسر شده است.

قهرمان ووشوی جهان افزود: از زمان آغاز کرونا اولین تعطیلی برای اماکن ورزشی بوده است و با توجه به اینکه بیشتر قهرمانان استان زنجان ورزشکاران رزمی یا در ورزش های پربرخورد فعال هستند امیدوارم مسؤولین تدابیری برای حفظ آمادگی این ورزشکاران بیاندیشند.

وی تصریح کرد: امیدواریم مسؤولان با حضور محدود در سالن ها یا در اختیار قرار دادن پیست تارتان قهرمانان را حمایت کنند تا بتوانند بلافاصله بعد از آغاز اردوهای تیم ملی به شرایط ایده آل برگردند تا قهرمانان هدف مسابقات جهانی، آسیایی و حتی بازی های آسیایی 2022 امکانات فراهم شود تا افت بدنی نداشته باشند.

سیفی با اشاره به اینکه در سال گذشته بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان لغو و یا به تعویق افتاد و این نشان از عمق فاجعه دارد که مسلما تبعات آن در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرینات انفرادی موجب حفظ آمادگی ام شده است

تمرینات انفرادی موجب حفظ آمادگی ام شده است