مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 05:352021-01-11اقتصادي

گیفت کارت، راهکار پرداخت ساده برای خدمات تجاری


همانطور که مشخص هست مواردی مثل حساب بانکی یا داشتن مسترکارت یا ویزاکارت در ایران کمی دشوار به نظر می رسه و در واقعیت هم عملا نشدنی هست.

ولی با روش خرید گیفت کارت شما قادر به استفاده اعتباری و بدون نیاز به داشتن حساب یا کردیت کارت خارجی خرید های درون برنامه .

- همانطور که مشخص هست مواردی مثل حساب بانکی یا داشتن مسترکارت یا ویزاکارت در ایران کمی دشوار به نظر می رسه و در واقعیت هم عملا نشدنی هست.

ولی با روش خرید گیفت کارت شما قادر به استفاده اعتباری و بدون نیاز به داشتن حساب یا کردیت کارت خارجی خرید های درون برنامه ای تان را یا حتی خرید از سایت های خارجی را انجام دهید.

خرید گیفت کارت در ایران !؟ فروشگاه های آنلاین معتبری در ایران هستند که گیفت کارت های مطرح را بصورت کد Voucher (بدون نیاز به پست کردن کارت) را به شما می فروشند.

GiftCard98.

com یکی از سایت های قانونی و دارای مجوز در زمینه فروش کارت های پیش پرداخت و کردیت کارت در کشور ایران می باشد که به سهولت خرید یک پرداخت آنلاین با هر کارت عضو شتاب در ایران، کد گیفت کارت را در اختیار شما قرار می دهند.

گیفت کارت اپل گیفت کارت اپل یا گوگل ، سونی پلی استیشن ، مایکروسافت استور ، ایکس باکس، شبکه نتفلیکس ، اسپاتیفای، نینتندو نتورک یا گیفت کارت اسکایپ جهت برقراری تماس تلفنی آنلاین را در کمتر از 1 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیفت کارت، راهکار پرداخت ساده برای خدمات تجاری

گیفت کارت، راهکار پرداخت ساده برای خدمات تجاری