مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 05:252021-01-11فرهنگي

از بوشهرِ صداوسیما تا بوشهرِ واقعی!


جامعه ی بوشهر، نوستالژیک است.

مردمان نوستالژیک، توان هضم عصبانیت ناشی از محرومیت و توسعه نیافتگی خود را با توجه به دارا بودن مواهب طبیعی و جایگاه موثر خود در اقتصاد کشور ندارند؛ - در نتیجه برای جبران آن به نوستالژی، پناه می برند.

در واقع، فرد و جامعه ی متاثر از محرومیت و فقر به تخیل و توهم کشیده می شوند و نتیجه ی آن می شود تولید آثار ادبی و هنری تراژیک در کنار تاریخی گرایی نوستالژیک.

با حمید موذنی نویسنده و روزنامه نگار موفق بوشهری گفت وگویی داشتیم پیرامون بوشهری که در صدا و سیما به نمایش گذاشته می شود تا بوشهر مدرنی که وجود واقعی دارد.

انگیزه ی این بحث مفصل پخش سریال بیگانه ای با من است از صدا و سیما است که در آن زنی بوشهری با لهجه ای که هیچ شباهتی به گویش و لهجه بوشهری ها ندارد سر چهار راه در حال گلفروشی است و.

گفت وگو با موذنی همچون شرکت در یک کلاس درس فوق العاده جذاب است.

با ما همراه باشید.

*سریال بیگانه ای با من است از شبکه سراسری در حال پخش می باشد است؛ با این مضمون که یک زن با لهجه ای عجیب سر چهارراه گلفروشی می کند و کارگردان سعی دارد به مخاطب بقبولاند که او اهل بوشهر است.

به نظر شما اعتراض و ناراحتی مردم بوشهر پس از مشاهده ی این سریال می تواند قابل قبول باشد؟ اعتراض، انتقاد و خشم مردم نباید به سمت موارد انحرافی کشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بوشهرِ صداوسیما تا بوشهرِ واقعی!

از بوشهرِ صداوسیما تا بوشهرِ واقعی!