مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 05:152021-01-11اقتصادي

اعمال دستورالعمل های سخت‎گیر انه تر کرونایی در سوادکوه


سرپرست فرمانداری سوادکوه با اشاره به پایان اعتبار برای کارت های تردد کرونایی از دستورالعمل های سخت‎گیرانه تر کرونایی در شهرستان خبر داد.

- عین الله طالبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به مصوبات جلسه مورخ بیستم دی ماه کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا ی استان در خصوص اعمال محدودیت های جدید تردد برای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان گفت: دستورالعمل های ابلاغی در راستای اعمال دقیق محدودیت های تردد صادر شد.

سرپرست فرمانداری سوادکوه، افزود: بر طبق دستورالعمل ابلاغی فقط افراد بومی ساکن هر شهرستان مجاز به تردد در آن شهرستان هستند و ورود افراد غیرساکن به شهرها ممنوع است و ارائه مدارکی نظیر کارت ملی متعلق به شهرستان، پلاک خودرو و یا بیمه نامه مرتبط با شهرستان، کارت شناسایی ادارات ،کارخانجات و نهادها و یا برگ ماموریت اداری و پروانه کسب و سند مالکیت ملاک تردد افراد است و در مواقع اضطراری در موضوع پزشکی، قضایی بصورت محدود و با صدور برگه فقط به مدت 48 ساعت افراد می توانند در شهرستان های غیرمحل سکونت تردد کنند.

وی با بیان اینکه افراد غیربومی و مسافر در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را ندارند و فقط مجاز هستند از کنار گذرها و کمربندی ها عبور کنند، خاطر نشان کرد: خودروهای امدادی، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال دستورالعمل های سخت‎گیر انه تر کرونایی در سوادکوه

اعمال دستورالعمل های سخت‎گیر انه تر کرونایی در سوادکوه