مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 20:352021-01-10سياسي

تکلیف آتش نشانان تعدیل شده باید روشن شود


مشکل 30 آتش نشان تعدیل شده در چارچوب قانون حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرهاد رییسی امشب در سیصد و نوزدهمین جلسه علنی شورا با اشاره به ساماندهی ساخت و سازها در شهر گفت: دستگاه هایی چون سازمان نظام مهندسی، راه و شهرسازی و شهرداری با اجماع نظر درخصوص ساخت و سازها مردم را از جدال در ساخت و سازها دور نگه داشته و بسیاری از مشکلات در این زمینه رفع شده است.

وی با بیان اینکه در کمیسیون ماده 100 باید یک وحدت رویه ایجاد شود، افزود: عدم ساخت پارکینگ و یا تغییر کاربری پارکینگ به مسکونی سبب ایجاد مشکلات عدیده در شهر شده که می طلبد کمیسیون ماده 100 برابر قانون و ضوابط با متخلفان برخورد کند.

رییس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: قوانین بازدارنده و اعمال جرایم و اجرای قانون در چارچوب ماده 100 سبب می شود بسیاری از مشکلات در ساخت و سازها رفع شود.

رییسی با اشاره به تعدیل 30 نیروی آتش نشان خاطرنشان کرد: این تعداد نیروی کار به صورت حجمی در قالب یک آزمون به کارگیری شدند که بعد از اتمام حجم کار و قرارداد این آتش نشان ها از کار برکنار شدند که در تلاش هستیم در چارچوب قانون و براساس ضوابط و مقررات این مشکل رفع شود.

امامقلی بلالی رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه گفت: علاوه بر درخواست ما مبنی بر رفع مشکلات آتش نشانان می بایست د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف آتش نشانان تعدیل شده باید روشن شود

تکلیف آتش نشانان تعدیل شده باید روشن شود