مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 20:102021-01-10سياسي

واکنش شورای شهر به حکم قضایی شهردار اهواز


از محکوم شدن یک مدیر خوشحال نمی شویم؛ دستگاه قضاء ظرفیت خوبی برای بررسی های کارشناسی دارد که این روند را انجام می دهد و درخواست ما این است که آنچه به صلاح شهر است انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، عبدالزهرا سنواتی در نشست خبری شورای شهر اهواز که امروز (21 دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: سیل اسفند سال 97 و فروردین ماه سال 98، سیل بی سابقه ای در 100 سال گذشته بوده است.

با توجه به اینکه چند سال دچار خشکسالی بودیم، دستگاه های مختلف آمادگی لازم را نداشتند، اما همه مسئولان تلاش کردند تا شاهد کمترین آسیب باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بیش از 60 کیلومتر سیل بند در شرق و غرب اهواز با عرض سه متر و ارتفاع بیش از پنج متر احداث شد.

در چند ماه نخست سال گذشته درگیر سیل و مسائل پساسیلاب بودیم؛ در پساسیل نیز برای تمیزی و پاکسازی شهر زمان بسیاری لازم داشتیم.

رییس شورای شهر اهواز بیان کرد: اولین بارندگی سیل آسای اهواز با بیش از 70 میلیمتر در 25 آذرماه سال 98 رخ داد که بیشترین آبگرفتگی را در پی داشت و بیشتر مناطق شهری دچار آبگرفتگی شدند.

سنواتی ادامه داد: دو ماه قبل از آغاز بارندگی ها، نخستین جلسه ایجاد آمادگی برای فصل بارندگی برگزار و مقرر شد برای رفع آبگرفتگی ها اقدام مشترک بین آبفا و شهرداری اهواز با نظارت شورای شهر و حوزه شهری معاونت عمرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شورای شهر به حکم قضایی شهردار اهواز

واکنش شورای شهر به حکم قضایی شهردار اهواز