مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 17:102021-01-10اقتصادي

6000 دلار صنایع دستی از چهارمحال و بختیاری صادر شد


معاون صنایع دستی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6000 دلار از تولیدات صنایع دستی استان به خارج از کشور صادر شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون صنایع دستی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6000 دلار از تولیدات صنایع دستی استان به خارج از کشور صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد رییسی از صادر 6000 دلار صنایع دستی از چهارمحال و بختیاری به خارج از کشور خبر داد و اظهار کرد: این میزان صادرات در حوزه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی بوده است.

معاون صنایع دستی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری افزود: این تولیدات به کشورهای فرانسه، آلمان، ترکیه، دبی، عمان، امارات متحده عربی و عراق صادر شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 60 نفر از شاغلان صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری در دو دوره آموزش های مرتبط با مبانی استانداردسازی، مدیریت نمایشگاه و غرفه داری شرکت کردند، عنوان کرد: همچنین در این مدت تاکنون یک پرونده نشان جغرافیایی نمد شهرکرد، شهر ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6000 دلار صنایع دستی از چهارمحال و بختیاری صادر شد

6000 دلار صنایع دستی از چهارمحال و بختیاری صادر شد