مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 16:452021-01-10سياسي

کرونا 2 هزار واحد صنفی در فردیس را تعطیل کرد


رییس اتاق اصناف فردیس با تاکید بر لزوم حمایت از وجود 22 هزار واحد صنفی در شهرستان تأکید کرد و گفت: در ایام کرونا هیچ حمایتی از صنوف فردیس نشد و بیش از دو هزار واحد صنفی از جمله تالار و رستوران و آرایشگاه در این ایام جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، داوود نظری نیا، رییس اتاق اصناف فردیس، عصر امروز در صحن علنی نشست شورای شهر فردیس که به منظور هم اندیشی در خصوص ساماندهی دستفروشان برگزار شد، با اشاره به نقش موثر اصناف در حوزه های مختلف کشور، گفت: علیرغم حضور موثر اصناف در عرصه های مختلف از ابتدای انقلاب تا کنون، هیچ حمایتی از اصناف صورت نگرفت و در ایام کرونا یی، تعطیلی صنوف موجب شد بیش از دو هزار واحد صنفی، از جمله صنوفی مثل تالار و رستوران و آرایشگران زنانه در فردیس جمع آوری کردند.

وی با اشاره به اینکه هیچ حمایتی از سوی دولت از کسبه صورت نگرفت، افزود: با توجه به اینکه  تصمیمات در حوزه اداره مالیات و دارایی به صورت کشوری اتخاذ می شود، امکان درخواست تخفیف و غیره نیست؛ اما از مدیریت شهری درخواست می کنیم با توجه به تعطیلی طولانی مدت واحدهای صنفی، نسبت به تخفیف و کاهش عوارض صنفی کسبه اقدام کنند.

رییس اتاق اصناف فردیس با اشاره به طرح ساماندهی دستفروشان فردیس که در سال 97 اجرا شد، بیان کرد: اگر کسبه فردیس موافقت کردند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 2 هزار واحد صنفی در فردیس را تعطیل کرد

کرونا 2 هزار واحد صنفی در فردیس را تعطیل کرد