مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 15:302021-01-10سياسي

طرحی با قید فوریت و اثرگذار برای آب گرفتگی در اهواز اجرایی نشد


شورای شهر یک طرح با قید فوریت و اثرگذار را پیش بینی کرد که اگر 100 درصد این طرح اجرا می شد، امسال آب گرفتگی در اهواز به وجود نمی آمد.

- اهواز- رییس شورای شهر اهواز گفت: شورای شهر یک طرح با قید فوریت و اثرگذار را پیش بینی کرد که اگر 100 درصد این طرح اجرا می شد، امسال آب گرفتگی در اهواز به وجود نمی آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالزهرا سنواتی ظهر امروز در گفت وگویی رسانه ای، اظهار کرد: بعد از سیل اسفند 97 و فروردین 98 همه اقدامات شورای شهر باید به اطلاع شهروندان برسد و آنچه امروز خروجی این جلسه خواهد بود، قطعاً به صورت مستند ارائه می شود.

وی افزود: بنا به اعلام کارشناسان حداقل در طول 100 سال گذشته این سیل ها بی سابقه بوده است و بعد از این سیل ها دستگاه های مختلف آمادگی لازم را برای این زمینه نداشتند.

رییس شورای شهر اهواز ادامه داد: در چند ماه درگیر سیلاب و حتی پساسیلاب بیش از 60 کیلومتر سیل بند در شرق و غرب اهواز به عرض سه متر و ارتفاع بالای پنج متر احداث شد؛ در پساسیل نیز برای تمیزی و پاک سازی شهر به زمان بسیاری لازم بود.

سنواتی یادآور شد: اولین بارندگی سیل آسای اهواز و بیشترین آب گرفتگی در تاریخ 25 آذرماه 98 به وقوع پیوست که بیش از 70 میلی متر بارندگی در این شهر به وجود آمد و بیشتر مناطق شهری نیز دچار آب گرفتگی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی با قید فوریت و اثرگذار برای آب گرفتگی در اهواز اجرایی نشد

طرحی با قید فوریت و اثرگذار برای آب گرفتگی در اهواز اجرایی نشد