مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 15:152021-01-10سياسي

بررسی نحوه اجرای طرح لغو تحریم ها/ نصب رآکتور های IR2M آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل عمویی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نحوه اجرای طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها امروز مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس گزارش های ارائه شده، نصب راکتور های IR2M آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل عمویی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این جلسه معاونین سازمان انرژی اتمی و وزارت امور خارجه هم حضور داشتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمالوندی در این جلسه گزارشی از نحوه اجرای مواد مختلف این طرح ارائه کرد و طبق گفته وی، غنی سازی 20 درصد وفق ماده یک قانون اجرا شده و به اطلاع آژانس بین المللی انرژی اتمی هم رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین سازمان انرژی اتمی بر اساس زمانبندی در حال طراحی یک راکتور مشابه با راکتور آب سنگین اراک پیش از نوسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نحوه اجرای طرح لغو تحریم ها/ نصب رآکتور های IR2M آغاز شد

بررسی نحوه اجرای طرح لغو تحریم ها/ نصب رآکتور های IR2M آغاز شد