مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 13:052021-01-10بين الملل

ادامه واکنش ها در عراق به تحریم «فالح الفیاض» از سوی آمریکا


ائتلاف دوله القانون و چند تن دیگر از سیاستمداران عراقی، امروز اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم رییس سازمان الحشد الشعبی را محکوم کردند و خواستار واکنش جدی و شفاف بغداد در قبال این امر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، واکنش های گروه ها و مقامات سیاسی عراق به اقدام روز جمعه وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم فالح الفیاض رییس سازمان الحشد الشعبی عراق همچنان ادامه دارد.

ائتلاف دوله القانون به ریاست نوری المالکی امروز طی بیانیه ای ضمن محکومیت و رد اقدام وزارت خزانه داری آمریکا علیه شخصیت ها و احزاب سیاسی عراق که آخرین آنها تحریم فالح الفیاض است،  اعلام کرد که چنین تصمیماتی نقض حاکمیت کشور به شمار می روند.

در بیانیه ائتلاف دوله القانون آمده است: اقدامات دولت کنونی آمریکا در انحصار سلطه و تحمیل قیمومیت بین المللی بر دولت ها و شخصیت های سیاسی شکست و ناکامی آن را ثابت کرد.

این ائتلاف در ادامه ابراز امیدواری کرد که دولت جدید آمریکا اقدامی برای این خلل ایجاد شده کند و در قبال اقداماتی که روابط آن با کشورهای دیگر را برهم می زند، هدفمندتر باشد.

در پایان این بیانیه از دولت عراق خواسته شد تا موضعی شفاف در قبال این مسائل اتخاذ کند و با این تصمیمات ظالمانه علیه شخصیت های ملی و اجتماعی که به داشتن مواضع ملی معروفند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه واکنش ها در عراق به تحریم «فالح الفیاض» از سوی آمریکا

ادامه واکنش ها در عراق به تحریم «فالح الفیاض» از سوی آمریکا