مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 12:552021-01-10سياسي

باز هم مزار شهدا و بنیاد شهیدی که به نام ساماندهی هتک حرمت می کند


کج سلیقگی مسؤولان بنیاد شهید در قالب طرحی بنام ساماندهی مزار شهدا این بار گریبان مزار شهدای امامزاده عبدالله(ع) محمد شهر را گرفته و حاصل آن تا این لحظه سنگ های شکسته قبور شهدا و ناآراستگی آن محل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، 51 شهید دوران مقدس در محوطه امام زاده عبدالله محمدشهر آرام گرفته اند.

شهدایی که هر کدام از آن ها از یکی از محله های این شهر برخواست و برای دفاع از عزت، ناموس و شرف این کشور راهی دیار نبرد شد و امروز اگر عزتی هست و امنیت خاطری مرهون آن جوانان پاک ضمیر است که رفتند و مردی و مردانگی را در تاریخ این کشور معنی کردند.

بعد از سال های جنگ یکی از مهم ترین و مردمی ترین موزه های حفظ آثار باقی مانده از دوران دفاع مقدس همین مزار شهدا بوده است.

مزارهایی که اتاقچه های کوچکی بالای سرشان بود و مادران شهدا قرآن و عکس شهید و گلاب در آن می گذاشتند و شب های پنجشنبه بر مزار شهیدشان  شمع روشن می کردند.

  در اثر کج سلیقگی مسؤولان بنیاد شهید در قالب طرحی بنام ساماندهی مزار شهدا تمام این هویت تاریخی نابود شد و مزارهای شهدا به سنگ قبرهای متحدالشکل بی روحی تغییر یافتند که هیچ نشانی از هویت رزمنده جبهه های حق علیه باطل نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم مزار شهدا و بنیاد شهیدی که به نام ساماندهی هتک حرمت می کند

باز هم مزار شهدا و بنیاد شهیدی که به نام ساماندهی هتک حرمت می کند