مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 12:502021-01-10بين الملل

دریادار تنگسیری: تسلط و اشراف کاملی در خلیج فارس داریم


فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن ارائه روایتی از عملیات جست وجوی لاشه های پهپاد آمریکایی گلوبال هاوک گفت: خلیج فارس در امنیت کامل است و اگر این امنیت را نیرویی بخواهد به هم بزند، - فرامنطقه ای ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در برنامه جهان آرا به بیان مطالبی پیرامون تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس در سالگرد بازداشت تفنگداران دریایی آمریکا پرداخت.

دریادار تنگسیری در این برنامه در پاسخ به سوالی درخصوص امنیت خلیج فارس و تحولات منطقه آمریکا اظهار داشت: خلیج فارس در امنیت کامل است و اگر این امنیت را نیرویی بخواهد به هم بزند، فرامنطقه ای ها هستند که از جاهای دور به خانه ما در خلیج فارس آمده اند.

وی افزود: امروز ما یک تسلط کامل بر خلیج فارس و اشراف کاملی در کل خلیج فارس داریم.

حضور دائمی برادران بسیج دریایی ما باعث شده که ما یک اشراف کامل را از لحاظ نیروی انسانی در منطقه داشته باشیم؛ ضمن اینکه رصد اطلاعاتی ما با رادار ها و سامانه های الکترونیک و الکترواپتیک وجود دارد.

دریادار تنگسیری ضمن بیان اینکه وقتی دشمن از ورودی تنگه هرمز وارد می شود، ما رصد می کنیم و قانون کنترل باند را انجام می دهیم و در داخل به آب های ما اصلاً نمی آید و تا زمانی که خارج شود در رصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار تنگسیری: تسلط و اشراف کاملی در خلیج فارس داریم

دریادار تنگسیری: تسلط و اشراف کاملی در خلیج فارس داریم