مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 12:152021-01-10سياسي

املاک وقفی قزوین قیمت گذاری می شوند


مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین از قیمت گذاری اموال وقفی قزوین تحت نظارت یک هییت کارشناسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، بیست و سومین جلسه کمیسیون املاک استان با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و اعضای کمیسیون جهت بررسی پرونده های مطروحه در باب واگذاری حق تملک اعیان به مستاجرین موقوفه و بررسی تقاضای افراز و تفکیک رقبات مستاجرین و متصرفین موقوفه در سالن جلسات شهید حاج احمد کاظمی اداره کل اوقاف و امور خیریه تشکیل شد.

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی با اشاره به بررسی املاک وقفی استان در این جلسه گفت: در استان بیش از یکسال است که این جلسه در حال برگزاری است و امیدواریم این جلسات در راستای تعیین تکلیف املاک وقفی مؤثر واقع شود.

وی از بازدید میدانی اعضای کمیسیون از موقوفات استان بویژه شهرستان های، بویین زهرا و قزوین و مراجعه به مشاوران املاک و استعلام قیمت بیان کرد: در بحث قیمت گذاری هیئتی متشکل از رؤسای ادارات تحقیق، حقوقی و ثبتی و حراست، بازرسی استان موظف به نظارت بر تهیه کار و قیمت های کارشناسان رسمی و قیمت گذاری بر املاک وقفی شدند.

حسن تقی پور رییس اداره حقوقی وثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین هم در این جلسه با اشاره به اینکه در استان قزوین 12 هزار و 125 رقبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

املاک وقفی قزوین قیمت گذاری می شوند

املاک وقفی قزوین قیمت گذاری می شوند